Čas jsou peníze. V jakých oblastech může vaše firma ušetřit obojí?

0
35

Máte pocit, že trávíte značnou část pracovní doby nad rutinními úkony? Navíc se snažíte minimalizovat výdaje, aby se stabilizovalo cash flow, které utrpělo v důsledku koronakrize? Máme pro vás několik zaručených tipů, díky kterým ušetříte nejen drahocenný čas, ale i peníze.

1) Dejte stopku kanceláři a zelnou home office

Pronájem kancelářských prostorů stojí firmu nemalé peníze. Zvažte, zda nemůžete práci vykonávat z pohodlí domova a případné schůzky s klienty realizovat třeba v restauraci. S kolegy můžete komunikovat prostřednictvím některého z mnoha dostupných komunikačních programů. Roční úspora v řádu desítek až stovek tisíc korun není zanedbatelná. Stejně tak významná úspora času, který vás stojí cestování.

2) Správa identit a přístupů

Identity manager neboli IdM je dobrou volbou pro firmy, ve kterých zaměstnanci aktivně používají větší počet aplikací, do nichž přistupují prostřednictvím uživatelských profilů. Správa identit a přístupů jasně identifikuje konkrétní osoby a šetří čas IT administrátorům (ti se mohou věnovat důležitějším činnostem), vedení i samotným pracovníkům. Identity management posiluje celkovou úroveň informační bezpečnosti a zamezuje např. vzniku „mrtvých duší“. Krádež dat může stát vaší firmu spoustu peněz a dostat ji do existenčních problémů – díky IdM riziko minimalizujete.

3) Automatizujte a optimalizujte procesy

Automatizace procesů je horkým tématem posledních let – pokud se firmě podaří procesy zpracovat správně, zvýší se produktivita, ušetří čas i energie zúčastněných. Jak toho docílit? Zvažte implementaci podnikového systému, který integruje související agendy, centralizuje a vyčistí data, sníží chybovost a v neposlední řadě zjednoduší plánování.

Předchozí článekVyplatí se sjednat si pojištění odpovědnosti zaměstnance?